21 december 2013

EEN ROOD KAARSJE . . . . .

Grote kans dat u bij de Tweede Kamerverkiezingen in september 2012 op de PvdA stemde. Liefst 5000 inwoners van Lansingerland volgden toen uw voorbeeld en zorgden er voor dat de PvdA de tweede partij in Lansingerland werd. Uw stem op de PvdA maakte dat Astrid Oosenbrug uit Berkel en Rodenrijs Tweede Kamerlid werd. Politiek Den Haag staat nu dichter bij Lansingerland dan ooit. Dat helpt ons bij belangrijke dossiers zoals de HSL herrie, de komst van een nieuw station Bleizo en de financiële problemen van onze gemeente. Wij vragen u om op woensdag 19 maart 2014 bij de Gemeenteraadsverkiezingen naar de stembus te gaan en dan opnieuw te kiezen voor de PvdA Lansingerland. Natuurlijk zijn ook nieuwe PvdA kiezers bij ons van harte welkom. De PvdA Lansingerland heeft de afgelopen jaren door de inzet van wethouder Ruud Braak en de fractieleden Gerard Bovens, Don van Doorn en Sam de Groot voortdurend laten zien voor een eerlijke en sociale aanpak te staan. Daarmee gaan wij natuurlijk verder. Bezuinigen zal de komende jaren noodzakelijk zijn, maar de PvdA zal er voor zorgen dat de zwaarste lasten worden gedragen door de sterkste schouders. Wilt u weten waarvoor wij staan? De PvdA Lansingerland publiceert als enige politieke partij sinds 2007 elke week een verslag over onze inzet, onze ideeën en onze bereikte resultaten op www.lansingerland.pvda.nl

Het PvdA Lansingerlandse Top Team voor de Gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014

Op onze website staan ook ons verkiezingsprogramma 2014-2018 “Wij, Wonen & Werken in Lansingerland” en onze aansprekende kandidatenlijst voor de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen. PvdA Lansingerland wenst u allen plezierige feestdagen en een gezond & gelukkig 2014.

Een foto impressie van de natte maar wel warme Rode Kaarsjes actie in Lansingerland!IMG_9150

IMG_9173IMG_9171IMG_9168IMG_9161IMG_9159

Top overleg!

Dag Ewald!

27-Altijd scherp

Na afloop even warm worden!