PETRA VERHOEF LIJSTREKKER PVDA LANSINGERLAND

7 november 2017

De kandidaatstellingscommissie voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 heeft haar advies aan het bestuur van de PvdA-Lansingerland uitgebracht. De commissie is van mening dat de PvdA met deze kandidaten een uitstekende lijst aan de kiezers kan presenteren. Dit advies op 20 november unaniem door de PvdA ledenvergadering overgenomen.

Beoogd lijsttrekker is Petra Verhoef , thans lid van de PvdA-fractie in de raad. Petra beschikt over uitstekende leiderschapskwaliteiten en heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een deskundig, bevlogen, sociaal, integer en vriendelijk raadslid. Nummer 2 op de lijst is Sam de Groot. Sam is al 6 jaar steunfractielid. Met veel energie zorgt hij voor verbinding met belangengroepen en de Lansingerlandse samenleving.

Eerste nieuwkomer op de lijst is Hamid Azzouzi op nummer 3. Hamid is actief bij Soccer Boys en werkt bij de gemeente Waddinxveen. Wij zijn ook trots op onze tweede nieuwkomer Maaike Logtenberg – Vrijenhoef die op nummer 4 staat. Maaike is coördinator bij het Woonzorgvoorziening Van Oldenbarnevelthoeve. Op nummer 5 staat Valmir Xhemaili uit Bleiswijk, een jonge en enthousiaste nieuwkomer die werkt als Rijkstrainee en die daarnaast graag ook ervaring wil opdoen in de lokale politiek.

Met Astrid Oosenbrug, oud Tweede Kamerlid, en Gerard Bovens, thans fractievoorzitter in de raad, beschikt de lijst over twee sterke lijstduwers. De hele lijst is te vinden op: Kandidatenlijst GR 2018 – voorstel aan ALV.pdf 1

Het Verkiezingsprogramma 2018-2022 van de PvdA Lansingerland met als titel “Het moet anders!” verschijnt op 2 november 2017: PvdA Verkiezingsprogramma 2018-2022.docx def.docx. def