17 juli 2015

PVDA ZOMERBERICHT NUMMER 1

De PvdA fractie publiceert tijdens het zomerreces van tijd tot tijd voor Lansingerland interessante berichten en links over actuele zaken in Lansingerland.

Vandaag zijn dit:

1. Het raadsvoorstel met betrekking tot het inpassingsplan voor de A13/A16. Daar moet in de raadsvergadering van 10 september een besluit over worden genomen: raadsvoorstel A13-A16 voor 10 september 2015

2. De raadsvragen die wij afgelopen week stelden over de nieuwe procedure met betrekking tot de ingekomen stukken in de raad. Zie: 150713 Raadsvragen PvdA over verdere procedure m.b.t. actief openbaar maken ingekomen stukken raad

3. Links  naar berichten over het plaatsen van zonnepanelen op daken: hoe staan alle Nederlandse gemeenten er voor en wat is het stimulerende rijksbeleid met betrekking tot zonne-energie? Zie:  150705_rapport_ranking_zonne-energie_gemeenten en ook  http://www.rvo.nl/actueel/nieuws/energieneutrale-woningen-bouwen-lees-nul-op-de-meter?ns_source=dz&ns_mchannel=twitter&ns_campaign=twitteradv2015&ns_linkname=nulopdemeter_split2_15_07_2015

Zie ook ons weekverslag 24 van vorige week!

De nieuwe Groenzoom